VBG Bouwadvies B.V.

Pakketopties

Onze diensten

Pakketopties

Pakketopties

Onze diensten

Standaard

Dit pakket is ideaal voor VvE’s die bereid zijn om veel (vrije) tijd in te steken in de onderhoud van hun complex. In het geval van complexe onderhoudszaken is kan de VvE terug kan vallen op onze hulp en ondersteuning.

  • Toegang tot het klantenportaal
    Wanneer wij toegang krijgen tot het VvE-beheerdersportaal, dan uploaden wij hier essentiële informatie, zoals het MJOP, foto’s en aangevraagde offertes voor een betere beschikbaarheid van documentatie en meer overzicht

  • 15% korting op de actualisatie van het MJOP

  • 4 uur (per jaar) technische begeleiding op afstand

    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon
  • 10% korting op begeleiding buiten dit pakket

Plus

MEEST GEKOZEN

Dit pakket is het meest geschikt voor de VvE’s die gelimiteerd zijn in hun tijd of die (nog) niet exact weten hoe je omgaat met het onderhoud van hun complex. Wij nemen een aantal taken uit handen en daarnaast kan de VvE een beroep doen op extra hulp en ondersteuning.

  • Toegang tot het klantenportaal
    Wanneer wij toegang krijgen tot het VvE-beheerdersportaal, dan uploaden wij hier essentiële informatie, zoals het MJOP, foto’s en aangevraagde offertes voor een betere beschikbaarheid van documentatie en meer overzicht

  • 25% korting op de actualisatie van het MJOP

  • 6 uur (per jaar) technische begeleiding op afstand
    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon

  • 15% korting op begeleiding buiten dit pakket
  • Jaarlijkse rondgang op locatie
    We lopen een ronde met het MJOP als leidraad, zodat we goed zicht houden op de te onderhouden posten. (Nieuw) advies voor onderhoud zal schriftelijk worden aangeleverd en wordt geüpload in het portaal

  • Presentatie n.a.v. MJOP of actualisatie (ALV)
    Wij leggen uit hoe het MJOP of de actualisatie tot stand is gekomen en beantwoorden vragen vanuit leden

Standaard

Dit pakket is ideaal voor VvE’s die bereid zijn om veel (vrije) tijd in te steken in de onderhoud van hun complex. In het geval van complexe onderhoudszaken is kan de VvE terug kan vallen op onze hulp en ondersteuning.

  • Toegang tot het klantenportaal
    Wanneer wij toegang krijgen tot het VvE-beheerdersportaal, dan uploaden wij hier essentiële informatie, zoals het MJOP, foto’s en aangevraagde offertes voor een betere beschikbaarheid van documentatie en meer overzicht

  • 15% korting op de actualisatie van het MJOP

  • 4 uur (per jaar) technische begeleiding op afstand

    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon
  • 10% korting op begeleiding buiten dit pakket

Plus

MEEST GEKOZEN

Dit pakket is het meest geschikt voor de VvE’s die gelimiteerd zijn in hun tijd of die (nog) niet exact weten hoe je omgaat met het onderhoud van hun complex. Wij nemen een aantal taken uit handen en daarnaast kan de VvE een beroep doen op extra hulp en ondersteuning.

  • Toegang tot het klantenportaal
    Wanneer wij toegang krijgen tot het VvE-beheerdersportaal, dan uploaden wij hier essentiële informatie, zoals het MJOP, foto’s en aangevraagde offertes voor een betere beschikbaarheid van documentatie en meer overzicht

  • 25% korting op de actualisatie van het MJOP

  • 6 uur (per jaar) technische begeleiding op afstand
    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon

  • 15% korting op begeleiding buiten dit pakket
  • Jaarlijkse rondgang op locatie
    We lopen een ronde met het MJOP als leidraad, zodat we goed zicht houden op de te onderhouden posten. (Nieuw) advies voor onderhoud zal schriftelijk worden aangeleverd en wordt geüpload in het portaal

  • Presentatie n.a.v. MJOP of actualisatie (ALV)
    Wij leggen uit hoe het MJOP of de actualisatie tot stand is gekomen en beantwoorden vragen vanuit leden

Premium

Dit pakket ontzorgt VvE’s bij het onderhouden van het complex. Wij nemen een groot aantal taken uit handen en ondersteunen het bestuur actief bij het verzorgen van groot onderhoud. Tevens kan de VvE ruimschoots gebruik maken van onze hulp en ondersteuning.

  • Toegang tot het klantenportaal
    Wanneer wij toegang krijgen tot het VvE-beheerdersportaal, dan uploaden wij hier essentiële informatie, zoals het MJOP, foto’s en aangevraagde offertes voor een betere beschikbaarheid van documentatie en meer overzicht

  • Gratis actualisatie van het MJOP

  • 8 uur (per jaar) technische begeleiding op afstand

    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon
  • 20% korting op begeleiding buiten dit pakket
  • Jaarlijkse rondgang op locatie

    We lopen een ronde met het MJOP als leidraad, zodat we goed zicht houden op de te onderhouden posten. (Nieuw) advies voor onderhoud zal schriftelijk worden aangeleverd en wordt geüpload in het portaal
  • Presentatie n.a.v. MJOP of actualisatie (ALV)
    Wij leggen uit hoe het MJOP of de actualisatie tot stand is gekomen en beantwoorden vragen vanuit leden

  • Geen reiskosten bij locatiebezoek

    Er worden geen reiskosten in rekening gebracht tot een afstand van 80 km (berekend vanaf ons kantooradres en incl. retour)
  • Jaarlijks verwerken van uitgevoerd onderhoud in het MJOP
    Nadat er werkzaamheden zijn uitgevoerd dan passen wij de prijsstelling, cyclus of materialen aan in het MJOP zodat de begroting steeds reëler wordt en de ledenbijdrage nauwkeurig kan worden bepaald

  • 1x per jaar aanwezig bij ALV

    We staan de beheerder bij in het beantwoorden van vragen en kunnen de onderhoudsplanning nader toelichten
  • 1x per jaar aanwezig bij bestuursoverleg

    Hier onderbouwen wij onze adviezen en vragen wij (extra) aandacht voor specifieke punten. De rondgang moet dus voorafgaand van dit overleg plaatsvinden

Starters

Dit pakket is speciaal ontwikkeld voor nieuwbouwcomplexen, daar waar zij behoefte hebben aan kennis, expertise en ondersteuning op andere vlakken. Hierin staan we hen bij vanaf het moment van oplevering.

  • Enkel voor nieuwbouwprojecten (vanaf oplevering)

  • Opstellen MJOP

  • 8 uur technische begeleiding op afstand
    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon

  • 10% korting op begeleiding buiten dit pakket

  • 2x rondgang en uitleg technische zaken
    We lopen een ronde met het MJOP als leidraad en bespreken technische zaken terwijl we bekijken waar deze zich bevinden

  • Presentatie n.a.v. MJOP (ALV)
    Wij leggen uit hoe het MJOP tot stand is gekomen en beantwoorden vragen vanuit leden

  • Uitgebreide uitleg MJOP (bestuur)
    We nemen de tijd om uit te leggen hoe een MJOP werkt en geïnterpreteerd dient te worden. Eventuele vragen kunnen worden beantwoordt

  • Vooroplevering algemene delen

    Gezamenlijk maken we een rondgang om te zien of er zaken moeten worden aangepast voor de oplevering
  • Oplevering algemene delen
    Bij deze keuring worden alle gebreken genoteerd en verwerkt. Na overeenstemming met de aannemer zullen deze binnen de gestelde termijn hersteld moeten worden
  • Nazorg opleverpunten (max 50) en contact onderhouden met aannemer
  • Begeleiding garantiezaken omtrent oplevering

  • 1x aanwezig bij bestuursoverleg

    Hier onderbouwen wij onze adviezen en vragen wij (extra) aandacht voor specifieke punten. De rondgang moet dus voorafgaand van dit overleg plaatsvinden

Premium

Dit pakket ontzorgt VvE’s bij het onderhouden van het complex. Wij nemen een groot aantal taken uit handen en ondersteunen het bestuur actief bij het verzorgen van groot onderhoud. Tevens kan de VvE ruimschoots gebruik maken van onze hulp en ondersteuning.

  • Toegang tot het klantenportaal
    Wanneer wij toegang krijgen tot het VvE-beheerdersportaal, dan uploaden wij hier essentiële informatie, zoals het MJOP, foto’s en aangevraagde offertes voor een betere beschikbaarheid van documentatie en meer overzicht

  • Gratis actualisatie van het MJOP

  • 8 uur (per jaar) technische begeleiding op afstand

    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon
  • 20% korting op begeleiding buiten dit pakket
  • Jaarlijkse rondgang op locatie

    We lopen een ronde met het MJOP als leidraad, zodat we goed zicht houden op de te onderhouden posten. (Nieuw) advies voor onderhoud zal schriftelijk worden aangeleverd en wordt geüpload in het portaal
  • Presentatie n.a.v. MJOP of actualisatie (ALV)
    Wij leggen uit hoe het MJOP of de actualisatie tot stand is gekomen en beantwoorden vragen vanuit leden

  • Geen reiskosten bij locatiebezoek

    Er worden geen reiskosten in rekening gebracht tot een afstand van 80 km (berekend vanaf ons kantooradres en incl. retour)
  • Jaarlijks verwerken van uitgevoerd onderhoud in het MJOP
    Nadat er werkzaamheden zijn uitgevoerd dan passen wij de prijsstelling, cyclus of materialen aan in het MJOP zodat de begroting steeds reëler wordt en de ledenbijdrage nauwkeurig kan worden bepaald

  • 1x per jaar aanwezig bij ALV

    We staan de beheerder bij in het beantwoorden van vragen en kunnen de onderhoudsplanning nader toelichten
  • 1x per jaar aanwezig bij bestuursoverleg

    Hier onderbouwen wij onze adviezen en vragen wij (extra) aandacht voor specifieke punten. De rondgang moet dus voorafgaand van dit overleg plaatsvinden

Starters

Dit pakket is speciaal ontwikkeld voor nieuwbouwcomplexen, daar waar zij behoefte hebben aan kennis, expertise en ondersteuning op andere vlakken. Hierin staan we hen bij vanaf het moment van oplevering.

  • Enkel voor nieuwbouwprojecten (vanaf oplevering)

  • Opstellen MJOP

  • 8 uur technische begeleiding op afstand
    Begeleiding op afstand is mogelijk per mail en/of per telefoon

  • 10% korting op begeleiding buiten dit pakket

  • 2x rondgang en uitleg technische zaken
    We lopen een ronde met het MJOP als leidraad en bespreken technische zaken terwijl we bekijken waar deze zich bevinden

  • Presentatie n.a.v. MJOP (ALV)
    Wij leggen uit hoe het MJOP tot stand is gekomen en beantwoorden vragen vanuit leden

  • Uitgebreide uitleg MJOP (bestuur)
    We nemen de tijd om uit te leggen hoe een MJOP werkt en geïnterpreteerd dient te worden. Eventuele vragen kunnen worden beantwoordt

  • Vooroplevering algemene delen

    Gezamenlijk maken we een rondgang om te zien of er zaken moeten worden aangepast voor de oplevering
  • Oplevering algemene delen
    Bij deze keuring worden alle gebreken genoteerd en verwerkt. Na overeenstemming met de aannemer zullen deze binnen de gestelde termijn hersteld moeten worden
  • Nazorg opleverpunten (max 50) en contact onderhouden met aannemer
  • Begeleiding garantiezaken omtrent oplevering

  • 1x aanwezig bij bestuursoverleg

    Hier onderbouwen wij onze adviezen en vragen wij (extra) aandacht voor specifieke punten. De rondgang moet dus voorafgaand van dit overleg plaatsvinden